wiersze sercem pisane

pewnego wrześniowego dnia...

pewnego wrześniowego dnia...

O mnie


Odszedłem 29 września 2011 r. Miałem 61 lat.Przegrałem walkę o życie. Tekst poniżej napisany w chwili zakładania bloga -31 stycznia 2011 r.. Od 20 lat piszę wiersze,ale nie tylko.Ponieważ skończyłem szkołę muzyczną,czasami do swoich tekstów komponuję również muzykę. Fascynuje mnie poezja,ale nie tylko.Lubię słuchać muzyki wszelkiego gatunku,nie lubię rapu,hip-hopu,chociaż-"Mama", piosenka grupy Boys naprawdę mnie poruszyła. Bardzo lubię czytać literaturę piękną,zarówno polską,ale nie tylko.Uwielbiam z muzyki klasycznej Chopina,Bacha,Mozarta,wszystkie walce Straussów. Z kompozytorów muzyki tzw.rozrywkowej bardzo cenię Włodzimierza Korcza,Piotra Rubika,Seweryna Krajewskiego i wielu innych,więc nie będę zanudzał. Interesuję się również sportem; piłką nożną,ręczną siatkówką i tenisem ziemnym.Z polskich wykonawców uwielbiam Ewę Demarczyk,Marka Grechutę,Irenę Santor,Andrzeja Sikorowskiego i Budkę Suflera,Anię Wyszkoni,Alicję Majewską i Edytę Geppert, oczywiście to nie wszyscy.Z literatury pięknej Sienkiewicza,Kraszewskiego, Zofię Nałkowską i wielu im podobnych.Zapomniałem o Czesławie Niemenie,którego razem z Markiem Grechutą nie ma już z nami.

ostatnie zdjęcie

ostatnie zdjęcie
z moją ukochaną nauczycielką -Stanisławą Majewską

środa, 26 stycznia 2011

Oczy

OCZY
Kiedy otworzę swe oczy, widzę tylko Ciebie,
                      Siedząc u Twego boku czuję się jak w niebie.
                      Oczy Twe, usta, postać  cała, są mi bardzo drogie,
                      Drżę cały, moje serce w kochaniu nie jest tak ubogie.

                      Czasami upojony swą własną miłością,
                      Zapominam przy Tobie o wszystkim z radością.
                      Przyglądam się błękitowi nieba oraz falom morza,
                      I wtedy płyniemy w nieznane przestworza.

                      Oczy Twe piękne i szczere spojrzenie,
                      Gdy mrugną Twe powieki, powraca marzenie.
                      Czasem wyraz Twych oczu mówi mi tak wiele,
                      Że nie musisz nic mówić, czasu mam niewiele.

                      Byś Ty rozkochała się we mnie, ja cały w Tobie,
                      Niech ludzie patrzą z zazdrością, niech pomyślą sobie.
                      Że nie ma tak drugiej, pięknej miłości,
                      Niech widzą w naszych oczach ten ogrom radości.

                      Zawsze będę wspominał Twoje piękne oczy młode,
                      Które dla mnie były cudem, dawały osłodę.
                      Dzisiaj długą chorobą wzrok Twój zamglony,
                      Blask już nie tak jak kiedyś, bólem otulony.

                      Jednak tamte oczy i Twój wzrok niewinny,
                      Zawsze będę pamiętał, dla mnie nie jest inny.
                      I choć teraz oczy tamte i te nie do porównania,
                      Dla mnie będzie wzrokiem mego miłowania.

Wiersz ten napisałem kilka lat temu-dnia 12 grudnia 2004 r.dla mojej kochanej żony Heleny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz